Tuesday, November 6, 2007

غرز








6 comments:

Desert cat said...

فعلا حاجات تحفة
انا زمان كنت ممتازة جدا فى الحاجات دى
بس زمان ده كان ايام ابتداى واعدادى
انما دلوقتى خلاص
حسن الختام
تحياتى ليكى

Anonymous said...

حاجة جميلة ورايقة

ايه الحلاوة دي

سيبك من الكلكعة بتاعتنا وخلينا في الحاجت السمباتيك دي

بجد روعة

دمت بخير

Unknown said...

سامبتيك
زوري البوست الجديد وسامحيني عليه

Unknown said...

لما بتكون عيني وجعتني من كتر القعدة على الجهاز
بآجي على عندك هنا اشوف حاجات حلوة
يسلم ذوقك

أنسانة-شوية وشوية said...

الله الله يا سمبتيك انا كمان مشتركة معاكى في الهواية الجميلة دى انا بموووووووووووووووت في الكروشية بحبه جدا بس انا لما اتعلمت اتعلمت من غير باترون فمش بعرف اوى استخدمه احب ياريت لو نزلتى حاجة زى الحاات الحلوة دى وتعرفي الطريقة كتابة ياريت اكون شاكرة جدا جدا
اتمنى اعمل حلوة زى الباترونات دى يارب
تسلم ايديكى علي الاخيارات الجميلة دى. ولو فيه كتاب تعرفيه عن تعليم الباترونات ياريت تقوليلي

Malk Almasria said...

عيدكم مبارك

ملك المصرية